Jewel Grande Montego Bay

St James - Giamaica

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Immagina un posto dove puoi scappare da tutto. Un'isola tropicale paradisiaca dove l'unica volta che alzi un dito è quando ordini da bere. Da una spa con servizi completi di prima classe, due scintillanti piscine, una palestra all'avanguardia, cabine private sulla spiaggia, a splendide sistemazioni a Montego Bay. Dotato di una vasta gamma di servizi, Jewel Grande è il resort di lusso all-inclusive per eccellenza a Montego Bay, in Giamaica. A soli 15 minuti dall'aeroporto di Sangster ti sentirai come se fossi in un mondo lontano pur trovandoti vicino alle attrazioni più famose di Montego Bay.
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Ocean Front Junior Suite King

Air conditioning
Balcony
Conditioner
Desk
Fan
Feather pillow
Minibar
Outdoor furniture
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 2 adulti, 2 bambini
N. max di Ospiti:2
Dimensioni:75 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

Ocean Front Junior Suite Double

Air conditioning
Balcony
Conditioner
Desk
Fan
Feather pillow
Minibar
Outdoor furniture
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 3 adulti, 3 bambini
N. max di Ospiti:3
Dimensioni:75 m2
Double2 Letti Double131-150 cm

1 Bedroom Ocean Front Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 3 adulti, 2 bambini
N. max di Ospiti:3
Dimensioni:96 m2
Large Double1 Letto Large Double151-180cm

1 Bedroom Grande Luxe Ocean Front Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor dining area
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 4 adulti, 2 bambini
N. max di Ospiti:4
Dimensioni:130 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

One-Bedroom Suite with Resort View

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Fan
Feather pillow
Pool towels
Radio
Shampoo
Toilet
TV
Capienza: 3 adulti, 2 bambini
N. max di Ospiti:3
Dimensioni:96 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

1 Bedroom Parcial Oceanview Honeymoon Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Fan
Feather pillow
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor furniture
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 2 adulti
N. max di Ospiti:2
Dimensioni:78 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

2 Bedroom Ocean Front Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Washing machine
Capienza: 5 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:5
Dimensioni:152 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

Two-Bedroom Suite with Resort View

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Fan
Feather pillow
Pool towels
Radio
Shampoo
Toilet
TV
Capienza: 5 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:5
Dimensioni:152 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

Two Bedroom Parcial Ocean View Butler Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Bathtub
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Ocean view
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Washing machine
Capienza: 5 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:5
Dimensioni:152 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

3 Bedroom Ocean Front Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Washing machine
Capienza: 7 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:7
Dimensioni:184 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

3 Bedroom Grande Luxe Penthouse Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Bathtub
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Ocean view
Outdoor dining area
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Terrace
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 7 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:7
Dimensioni:334 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

3 Bedroom Penthouse Suite

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor dining area
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Terrace
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Washing machine
Capienza: 7 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:7
Dimensioni:240 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

3 Bedroom Garden View Villa

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor dining area
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Terrace
Toaster
Toilet
Towels
TV
Washing machine
Capienza: 7 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:7
Dimensioni:408 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

3 Bedroom Ocean Front Villa

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Dining table
Dishwasher
Fan
Feather pillow
Kitchen
Kitchenware
Microwave
Minibar
Outdoor dining area
Outdoor furniture
Oven
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Terrace
Toaster
Toilet
Towels
TV
View
Washing machine
Capienza: 7 adulti, 4 bambini
N. max di Ospiti:7
Dimensioni:408 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

Ocean Front Premium Junior Suite King

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Fan
Feather pillow
Minibar
Outdoor furniture
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 2 adulti, 2 bambini
N. max di Ospiti:2
Dimensioni:75 m2
Extra large Double1 Letto Extra large Double181-210 cm

Ocean Front Premium Junior Suite Double

Air conditioning
Balcony
Bathrobe
Conditioner
Desk
Fan
Feather pillow
Minibar
Outdoor furniture
Pool towels
Radio
Refrigerator
Shampoo
Shower
Sofa
Toilet
Towels
TV
View
Capienza: 3 adulti, 3 bambini
N. max di Ospiti:3
Dimensioni:75 m2
Double2 Letti Double131-150 cm
Servizi offerti da Jewel Grande Montego Bay
Currency exchange
Game room
Restaurant
Room service
Safe
Bar
Playground
Non-smoking rooms
Beachfront
Snack bar
Breakfast in the room
Garden
Shared lounge/TV area
Designated smoking area
Beach
Snorkeling
Windsurfing
Kids' club
Indoor play area
Kid-friendly buffet
Wine/Champagne
Steam room
Foot bath
Fitness
Yoga classes
Fitness classes
Personal trainer
Live sports events (broadcast)
Aerobics
Pool with view
Pool bar
Toilet with grab rails
24-hour front desk
Air conditioning
Facial treatments
Manicure
Pedicure
Body scrub
Body wrap
Da sapere...
Rose Hall, St. James, Montego Bay, Jamaica
Città: St James
(JM) GiamaicaMappa
Check-in dalle 16:00
Check-out fino alle 11:00
Pre-payment - Bookings with cancellation 14 days before check-in
Pre-payment: Full payment for the stay is due at 30 days prior to arrival for bookings with cancellation policy of 14 days before check-in.
Pre-payment - Bookings with cancellation 30 days before check-in
Pre-payment: Full payment for the stay is due at 60 days prior to arrival for bookings with cancellation policy of 30 days before check-in.
☝️ Valuta locale:   $ (USD)   US Dollar
☝️ Fuso orario:   America/Jamaica
Jewel Grande Montego Bay accetta le richieste speciali. Aggiungile nel prossimo passaggio!
FAQ Domande Frequenti
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    I prezzi variano in base a diversi fattori che possono essere stagionali, giorno della settimana, stato di occupazione dell’Hotel, promozioni, particolari fiere in città ed altro. Il consiglio, per vedere i prezzi, è quello di inserire le date del soggiorno e fare i propri confronti.
     
  • La colazione è sempre compresa?
    No, dipende dalla tariffa e dalla struttura se è organizzata per offrirla oppure no. Verifica bene prima di prenotare cosa è compreso e cosa no e che tipo di servizio viene offerto.
     
  • Posso fare richieste speciali?
    Certo, all’atto della prenotazione avrai un campo dove poter scrivere direttamente alla struttura e fare le tue richieste. Queste saranno valutate dall’Hotel che ti risponderà direttamente. In questo processo decisionale MeTour non è responsabile.
     
  • Che tipi di letti troverò nella stanza da me prenotata?
    La tipologia di letto è solitamente specificata nella scheda della stanza. Se hai richieste o esigenze particolari le potrai indicare all’atto della prenotazione scrivendole nel campo “richieste speciali” che saranno girate direttamente alla struttura. In questo processo MeTour non è responsabile.
     
  • Cosa è Paga in Struttural e cosa sono le Pre-Autorizzazione di Pagamento?
    Quando prenoti, alcune strutture offrono la possibilità di pagare direttamente in Struttura. In questi casi ti verrà richiesto semplicemente di inserire la tua carta di credito (o di debito) a garanzia della prenotazione, ma senza nessun addebito. La somma verrà prelevata dalla tua carta di credito solo nei casi previsti dalle policy e condizioni relative alla tua prenotazione. In altri casi, quando il Partner non adotta sistemi automatici di disponibilità e prenotazione, ma confermano le prenotazioni "manualmente", allora ti verrà richiesto di inserire la tua carta di credito (o di debito) a garanzia della prenotazione, per poi essere direttamente addebitato nel momento stesso in cui il Partner confermerà la prenotazione (entro le 24-48 ore). A quel momento riceverai una mail con la conferma di prenotazione e l'avvenuto pagamento.
     
  • Come faccio a sapere se la mia carta è stata pre-autorizzata?
    Consultando il saldo della tua carta di credito vedrail che il tuo saldo disponibile risulterà momentaneamente ridotto dell’ importo della tua prenotazione. Potresti, in altri casi e a secondo della politica del circuito della tua Carta di Credito, anche trovare nel repiologo mensile dei movimenti della carta una voce: “operazione in sospeso”. Il blocco della pre autorizzazaione, a secondo delle situazioni, sarà mantenuto secondo le policy ed i termini e condizioni di quanto prenotato.
     
  • Come posso cancellare o modificare la mia prenotazione?
    Facile, entra nell’area cliente con le tue credenziali e da lì potrai modificare o cancellare la tua prenotazione. Ricorda che il cambio date o la cancellazione con richiesta di rimborso dipende dalla tariffa che hai scelto all’atto della prenotazione.
     
  • Posso cedere la mia prenotazione ad un’altra persona?
    Per questa richiesta contatta direttamente la struttura che potrebbe avere una specifica politica in merito o potrebbe aver bisogno di ulteriori dati sulla persona a cui vuoi cedere la prenotazione.
     
  • Come posso ottenere aiuto per una mia prenotazione?
    Entra nell’area cliente con le tue credenziali e da lì potrai contattarci oppure scrivendo attraverso il nostro modulo di contatto specificando il tuo numero di prenotazione e la ragione della richiesta di contatto. Ti consigliamo di lasciare anche un numero di telefono a cui potrai essere raggiunta in caso di bisogno.
     
  • Ci sono da pagare Tasse, Oneri Locali o Extra direttamente in loco?
    Normalmente sono chiaramente indicate nella scheda della struttura o aggiunte in fase prenotazione a secondo delle norme locali o delle policy della struttura potrebbero. Ma anche se non chiaramente indicato potrebbero essere richiesti dei pagamenti direttamente in struttura per eventuali tasse di soggiorno, oneri locali o extra non compresi nella tariffa. Il consiglio e di leggere tutto con cura prima di prenotare o scriverci attraverso il nostro modulo di contatto.
     
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    Nella sezione "Destinazioni" di MeTour.it, troverai guide dettagliate sulle principali città d'arte italiane, le capitali europee, i borghi più belli d'Italia, i borghi fantasma e le principali destinazioni turistiche mondiali. Ogni guida offre informazioni su attrazioni, cultura locale, alloggi consigliati e consigli su come sfruttare al meglio il tuo viaggio.

    Come posso utilizzare le guide delle destinazioni per pianificare il mio viaggio?
    Le guide delle destinazioni su MeTour.it forniscono consigli utili su cosa vedere, dove mangiare, dove soggiornare e curiosità. Utilizzando queste guide, puoi pianificare il tuo itinerario, prenotare attrazioni popolari in anticipo e trovare le migliori opzioni di alloggio e ristorazione per la tua destinazione preferita.
     
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    Sì, le nostre guide delle destinazioni vengono costantemente aggiornate per riflettere le ultime tendenze di viaggio, attrazioni emergenti e consigli attuali. Ti invitiamo a visitare spesso la sezione "Destinazioni" per le ultime novità e aggiornamenti. Visita anche il nostro blog https://www.metour.it/it/news/ delle dove puoi trovare articoli sempre aggiornati su consigli di viaggio, destinazioni da visitare, tendenze, consigli, precauzioni per viaggiare in sicurezza.
     
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    Certo! Le guide delle destinazioni includono anche informazioni sugli eventi locali, festività, fiere e manifestazioni che potrebbero arricchire la tua esperienza di viaggio. Consulta la sezione "Eventi" all'interno di ogni guida per maggiori dettagli.
     
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    Utilizza i filtri nella sezione "Destinazioni" per selezionare le opzioni in base ai tuoi interessi, come città d'arte, destinazioni balneari o borghi storici. Questo ti aiuterà a trovare rapidamente le destinazioni che meglio si adattano al tuo stile di viaggio.
     
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    Nella sezione "Idee di viaggio" troverai una raccolta di proposte selezionate da noi per te e prenotabili su MeTour.it, organizzate per tema. Offriamo idee per viaggi al mare, avventura, vacanze in montagna, vacanze sui laghi e fiumi, viaggi per famiglie, destinazioni per soli adulti, combinazioni di lavoro e vacanza, viaggi per la salute del corpo e della mente e molto altro.
     
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    Le idee di viaggio sono progettate per ispirarti e facilitare la pianificazione delle tue vacanze. Ogni proposta include informazioni dettagliate su destinazioni, attività consigliate, alloggi e offerte speciali. Scegli il tema che ti interessa e esplora le proposte per prenotare il tuo viaggio perfetto.
     
    Le idee di viaggio sono adatte anche per viaggiatori solitari?
    Assolutamente! Le idee di viaggio di MeTour.it sono adatte a tutti i tipi di viaggiatori, inclusi quelli solitari. Offriamo suggerimenti per avventure individuali, soggiorni rilassanti e opportunità di socializzazione, ideali per chi viaggia da solo.

    Cosa posso prenotare nella sezione "Prenota e Parti" di MeTour.it?
    Nella sezione "Prenota e Parti", puoi trovare e prenotare una vasta gamma di opzioni per il tuo viaggio, tra cui alloggi, ristoranti, servizi di mobilità come noleggio auto e transfer, e una varietà di esperienze e visite guidate. Questa sezione è pensata per offrire tutto il necessario per una vacanza completa.
     
    Quali tipi di alloggio posso trovare nella sezione "Prenota e Parti"?
    Offriamo una vasta gamma di alloggi, tra cui hotel, case vacanza, villaggi turistici, bed & breakfast, resort, glamping, chalet, residenze storiche, hotel di charme e molto altro. Ogni opzione è descritta dettagliatamente per aiutarti a trovare l'alloggio che meglio si adatta alle tue esigenze e preferenze. Inoltre, utilizziamo le recensioni di TripAdvisor per aiutarti a decidere l'alloggio che fa per te e consigliato da altri viaggiatori che l'hanno recensito.
     
    Come posso prenotare ristoranti o attività di ristorazione su MeTour.it?
    Puoi prenotare ristoranti, pizzerie e altre attività di ristorazione direttamente nella sezione "Prenota e Parti". Ogni opzione include dettagli sul tipo di cucina, menu, orari e recensioni per aiutarti a fare la scelta migliore.

    Che tipi di servizi di mobilità sono disponibili per prenotazione?
    I servizi di mobilità disponibili includono noleggio auto, servizi di transfer, charters nautici e biglietti per trasporti pubblici. Puoi prenotare il servizio più adatto al tuo itinerario direttamente dal nostro sito.

    Quali esperienze e visite posso prenotare su MeTour.it?
     Puoi prenotare una vasta gamma di esperienze, tra cui tour guidati, visite a musei, attività all'aperto e biglietti per attrazioni locali. Ogni opzione include informazioni dettagliate per garantirti un'esperienza indimenticabile.
     
    Come faccio a sapere se una destinazione è sicura per viaggiare?
    Ti consigliamo di controllare le ultime informazioni di viaggio e avvisi di sicurezza sui siti governativi e dell'Organizzazione Mondiale della Sanità. MeTour.it fornisce anche aggiornamenti sulle condizioni locali nelle nostre guide delle destinazioni https://www.metour.it/it/destinazioni e sul nostro blog https://www.metour.it/it/news/

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    Sì, su MeTour.it puoi combinare alloggio, attività e trasporti in un'unica prenotazione per un'esperienza di viaggio integrata e senza stress.

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    Quali misure di sicurezza anti-Covid sono adottate dai nostri partner?
    I nostri partner seguono rigorosi protocolli di sicurezza anti-Covid, inclusa la sanificazione regolare e il distanziamento sociale. Puoi trovare dettagli specifici nelle schede dei singoli alloggi e attività
     
  • Covid 19 Prenotazioni/Cancellazioni/Cambio Date/Rimborsi:
  • Per le prenotazioni effettuate ti consigliamo di tenere a mente il rischio legato al Coronavirus (COVID-19) e le relative misure governative. Se prenoti una tariffa non “flessibile” o “non cancellabile”o “non modificabile”, potresti non aver diritto al rimborso in caso di cancellazione o alla r. Eventuali richieste di cancellazione o cambio data saranno gestite in base policy della tariffa scelta all’atto della prenotazione e di eventuali leggi sulla tutela dei consumatori. In tempi incerti come questi, MeTour consiglia di prenotare con tariffe che permettano cancellazione gratuita o cambi data, così che se dovessi cambiare programmi o intervengano delle restrizioni, potrai cancellare gratuitamente fino al termine previsto dalla struttura.
 
  • Covid-19: restrizioni e consigli di viaggio
    MeTour incentiva i propri Partner ad un’attenta politica di prevenzione nei confronti della pandemia da Covid-19, promuovendo quelle strutture con protocolli severi di sanificazione e controllo e monitora eventuali situazioni di contagio bloccando le prenotazioni verso quelle strutture o luoghi particolarmente colpiti. Non potendo però intervenire direttamente sulle strutture, che sono indipendenti da MeTour il consiglio Prima di prenotare e di raggiungere la struttura, è di verificare se ci sono in atto restrizioni agli spostamenti. I viaggi infatti potrebbero essere autorizzati solo per motivi specifici e, in particolare, quelli a scopo turistico potrebbero non essere consentiti. Ti consigliamo di visitare i siti web governativi dei vari Paesi nel mondo di destinazione, in sito dell’OMS (Organizzazione Mondiale della Sanità) e degli organi di Governo Locali, Siti di Informazione Ufficiali e, non in ultimo, il sito delle Strutture di Prenotate. MeTour non è responsabile del contenuto dei sopra citati siti, ma consiglia di consultare notizie il più possibilmente aggiornate.
TripAdvisor
Travelers Choice Best of the Best
4.5
Eccellente
TripAdvisor
2.404 recensioni
#1 of 3 hotels in St.Bran's Burg
Posizione
Qualità del sonno
Stanze
Servizio
Qualità/Prezzo
Pulizia
michaelgend1970
Recensione del 22 Giu 2024
Amazing Family Vacation at Jewel Grande Resort and Spa Montego Bay Jamaica
Went on a family vacation at the Jewel Grande in Montego Bay Jamaica. We had a Villa and our Butlers Ron and Orrett we absolutely amazing and took care of us every step of the way. The water sports staff of Alan, Claude, and Andrew had us out on the Hobie Cat and taught us to wind surf and Paddle Board and kept us busy on the beach. Jermain was the beach volleyball coordinator and he was always energetic and liked to play with anyone that wanted to play. The bartender at the pool side bar made the best drinks and made a few specialty ones as well that we all enjoyed. Food was good and most of it was on the spicy side. Overall my family gives it a 9 out of 10. Definetely looking forward to going back and enjoying the resort and all the great staff we met and had good times with the whole week.

959tyeishab
Recensione del 16 Giu 2024
Horrible experience in Jamaica
We booked a 2 bedroom, and two junior suites for a total of 9 of us. There were issues with the air, water, elevator. Some of our family had to walk down from the 11th floor. We had an issue daily with getting towels due to them always being delayed with cleaning. We arrived at 430 and our room still wasn’t ready. We hardly saw the butler and the communication was poor to say the least. The pull our couch was disgusting and we are still waiting on over charges from the hotel. No air conditioning. The alcohol was watered down. Literally added water to it. I can only think of one or two good things that happened. This was a horrible experience. DIDNT RESTOCK FRIDGE. ABSOLUTELY TERRIBLE SERVICE NEVER WILL STAY HERE AGAIN.
Dear 959tyeishab,

It really saddens us to hear that you did not enjoy your stay with us. It seems like it was a very frustrating experience. We would like to do whatever we can to turn you back into a happy guest.

We will reach out to you shortly via TripAdvisor's direct inbox so we can exchange contact information to work through this problem together.

We look forward to hearing from you soon.

Best regards,

Leontasháe Demillión
Social Media Coordinator
Jenniferjames1124
Recensione del 16 Giu 2024
We had a great time
The hotel was beautiful, the food was great, the staff was courteous, we would definitely come back. We booked the penthouse, the only think I could say they needed to do better was daily house keeping. They didn't give us any new towels! Outside of that that was the only complaint

Dear Jenniferjames1124,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great time during your stay at our beautiful resort and enjoyed the food and service provided by our courteous staff. Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate your recommendation.

We sincerely apologize for the oversight regarding the daily housekeeping service during periods of your stay. Rest assured; we have addressed this issue with our housekeeping team to ensure that such lapses do not occur in the future. Your feedback is invaluable to us as it helps us improve our services for all our guests.

We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit, and please do not hesitate to reach out if there is anything else we can assist you with.

Warmest regards,

Leontasháe Demillión
Social Media Coordinator
Excursion735647
Recensione del 12 Giu 2024
Jewel Grand terrible service. No AC
No air conditioning. Floors were soaking wet when we got there. Had to call to get our room cleaned and to get towels. Didn't take out our old room service from the night before. DIDNT RESTOCK FRIDGE. ABSOLUTELY TERRIBLE SERVICE NEVER WILL STAY HERE AGAIN.
Dear Excursion735647,

We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your recent stay at our resort. Your feedback is deeply concerning to us. Please know that we take these issues seriously and will address them with our team to ensure they do not happen again in the future.

We understand your disappointment with the level of service you received, and we truly regret any inconvenience this may have caused you. We strive to provide all our guests with an enjoyable stay, however, we are saddened to have fallen short of your expectations on this occasion.

We appreciate you bringing these issues to our attention as it helps us improve our services for all our guests. If there is anything else you would like to share or if there is anything we can do to make amends for your experience, please do not hesitate to contact us directly.

Once again, we apologize for the shortcomings during your stay. We hope that you will consider giving us another chance in the future to provide you with a more positive experience.

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

Warmest regards,

Leontasháe Demillión
Social Media Coordinator
dclooten
Recensione del 12 Giu 2024
Beautiful resort, beautiful people
Absolutely amazing resort. Do not listen to the negative reviews. The grounds are well kept and beautiful. Upon arrival every staff member was friendly and happy to see us. We stayed in a 2 bedroom ocean view butler suite. The room was huge and worked perfect for our family of 4. We called down to the front desk on night 1 to ask for extra bedding for our son for the pullout couch. Within 10 minutes we had a rollaway bed and the staff made the bed for him. This was above and beyond what we asked. Our butlers Mr.G, Garon and Keen checked in with us every morning, let us know what the daily activities were and asked about dinner reservations. They brought us food and drinks at the beach and pool. The kids wanted to do some shopping and snorkeling so our amazing butlers set us up a trip to go do both with our own private driver Nicole. (I can’t remember the taxi service right now but will update). She was awesome and talked to us about Jamaica culture and history. We went snorkeling with Kelly’s water sports and they were great. Now back to Jewel Grande… the pools are cool (which is great on a hot day). The beach is nice and well kept. The ocean is beautiful. The food is amazing… I have been to several all inclusive resorts and I would have to say the food is at Jewel Grande is some of the best I’ve had. The entertainment staff is awesome. Great activities at the pool and the night entertainment was great. Witney was a HOOT!! So friendly and funny. You can see how much she loves her job. Kavoy was so great. He made our daughter a special drink and named it after her which she thought was awesome. We enjoyed him at the bar and nightly dance parties. He went out of his way to talk to us every time he saw us. Trevayne at the clubhouse pool bar was so much fun. He made sure we always had beverages and were happy. He told our daughter he would get her a coconut to drink out of when he worked next. He had 2 days off, when he saw us the day he came back to work he immediately told our daughter he had one for her. The fact he remembered and kept his promise to her was fabulous and totally not expected. Gary at the clubhouse bar was always fun to joke around with and seemed like he enjoyed his job. “Special K” as he called himself always went out of his way to make sure we had drinks and were having a good time. Last but not least, Nathan… this guy really enjoys his job. Every day he worked he made the point to come talk to us, get to know us and made sure we were having the best trip. He went above and beyond with his service. He learned our names and seemed like he genuinely cared about us. He has the best energy and really got people dancing during the dance parties. We had a blast with him. There were many other staff members we had great interactions with and am sad to say I did not remember their names. We would most definitely come to this resort based on the staff. We feel like we made new friends and will be back. The only negative thing i have to say is behind the buildings on the walkways is not lit up enough.
Dear Dclooten,

Thank you so much for sharing your detailed feedback with us. We are delighted that you had an amazing experience at our resort. It warms our hearts to know that our staff went above and beyond to make your stay truly memorable.

Your kind words about the grounds, rooms, food quality, entertainment options, and overall atmosphere mean the world to us. We take great pride in creating a special environment for our guests, and your positive comments reinforce our commitment to excellence.

We also appreciate your constructive criticism regarding the lighting on specific walkways. Rest assured, we are already looking into improving this aspect to enhance the comfort and safety of our guests. Your feedback is invaluable in helping us fine-tune our services.

It was an absolute pleasure serving you during your stay at our “Jewel.” We sincerely hope to welcome you back soon so we can continue creating wonderful memories together. Thank you once again for choosing us as your vacation destination.

Warmest regards,

Leontasháe Demillión
Social Media Coordinator
Climber24850189530
Recensione del 11 Feb 2024
Séjour février 2024 en famille
Très bel hôtel . La nourriture est excellente . Nous avons adoré le buffet qui était similaires , mais toujours très bon pour le déjeuner et dîné . Tous les restaurants sont très bons , mais coup de cœur pour le steakouse. Le seul petit bémol à l’hôtel est qu’il y a beaucoup d’escaliers et aucun moyen de se rendre à la plage sans descendre / monter plusieurs escaliers . J’ai aussi apprécié l’endroit à smoothie .
La mer est très prêt de l’hôtel , donc la vue est exceptionnelle de la piscine et du buffet ainsi que des balcons .
Je recommande , mais pas idéal pour jeunes enfants ,
Dear Climber24850189530,

Thank you for sharing your 5-star experience with us. We are proud that we achieved meeting your expectations and catered sufficiently to your needs.

It's wonderful to hear that you liked our juice bar and found the all-around views of our resort exceptional.

We also note your concerns regarding our stairs, and we are pleased to inform you that we have ramped up our GEM carts to assist with transport across the resort.

Thanks for choosing Jewel Grande Montego Bay Resort and Spa. We truly appreciate your feedback and we hope that you will consider visiting us again in the future.

Warmest regards,

Leontasháe Demillión,
Social Media Coordinator
Z4689QJluisad
Recensione del 28 Nov 2023
Excelente!
Estuvimos unas vacaciones excelentes...todo my bien, la comida, attention. El personal que nos atendió fueron bastanted atentos y my amigables! No duraría ni un minuto de retornar a este hotel de paraíso!
Dear Z4689QJluisad,

It truly delights us to learn that you had an amazing experience with us and found all aspects of your stay satisfying.

Thank you for highlighting the areas of service and the members of staff who helped to make your stay memorable. Your feedback is invaluable to us, as we aim to maintain our lofty standards and continuously provide an elevated level of service to our valued guests.

We truly appreciate your warm compliments, and we hope to host more memorable moments for you soon!

"With service from the heart",

Leontasháe Demillión,

Social Media Coordinator
Jewel Grande Montego Bay Resort and Spa
locantoref
Recensione del 13 Ago 2023
BUENA SEMANA EN FAMILIA
La atención es maravillosa. Muy buena comida y spa muy variado y con chicas muy gentiles! Las comidas del buffet variadas y tiendas que te permiten comprar cosas a última hora! Es un sitio ideal para compartir unos días en familia. Sigan adelante!
Grande Greetings locantoref,

Thank you for choosing to share your experience with us. We are pleased to know that you found every aspect of your vacation exceptional, particularly the quality of our food, Spa service, Gift Shop, and Staff Friendliness.

We greatly appreciate your commendations, and we hope to have another opportunity to exceed your expectations.

Warmest gratitude,

Leontasháe Demillión
Social Media Coordinator
Jewel Grande Montego Bay Resort and Spa
Alicja230
Recensione del 28 Mag 2023
Super hôtel - tres belle expérience
Très beau complexe hôtelier avec une vue magnifique.
Nous avons séjourné 3nuits dans cet hôtel (bâtiment C) avec vue sur la mer depuis le 9eme étage. C’était magnifique. Le personnel est très serviable et aux petits soins : que ce soit à l’accueil, dans les différents restaurants, à la piscine. Différents restaurants disponibles pour alterner la nourriture le soir. Le buffet du matin et midi est similaire tous les jours mais cela justifie le fait qu’on trouve toujours quelque chose pour soit. Les 2 piscines sont très agréables et l’accès direct a la plage avec activités possibles.
Je recommande cet hôtel sans hesiter
Grande Greetings! Thank you for choosing the Jewel Grande Montego Bay Resort and Spa for your vacation. We can't thank you enough for leaving us such a heartfelt review!

It brings us immense joy to know you enjoyed your experience at our resort. It is our endeavor to always give service from the heart, exceeding the expectations of our valued guests.

Therefore, it means to the world to us that you chose to express your appreciation.

We hope to have you again for more #GrandeTimes

À bientôt!

Warm Regards,

Leontasháe Demillión,
Social Media Coordinator

silvinovoa
Recensione del 07 Feb 2023
Hermoso hotel
Nos hospedamos con mi familia en enero en la habitacion B811 es un hotel muy lindo y las habitaciones son exelentes.
Quiero destacar la amabilidad de todo el personal del hotel, en especial la srta. Monserrat que nos ayudo mucho, ya que hablaba español y tambien al gerente del hotel.
Saludos! We are super hyped by your 5-star review of our resort. It gives us immense joy to know that you enjoyed your overall experience and we were able to cater to your needs sufficiently.

Thanks for mentioning our members of staff who helped to make your stay comfortable. We value your feedback and will use it as motivation to uphold our standards.

Thanks for choosing the Jewel Grande Montego Bay Resort and Spa, we do hope that you will consider staying with us again in the future!

Warmest Regards,

Leontasháe Demillión
Social Media Coordinator
danielaberroeta
Recensione del 16 Feb 2022
Excelente
Buenisima atención, instalaciones y desayuno. La comida del restoran waves muy rica también (de las mejores carnes que hemos comido). Mi favorito del hotel la cafeteria y sus helados y frapucinos.
Lo unico malo es que como fuimos en pandemia no había muchas actividades de entretención, pero es entendible. Y el ascendor que funcionaba muy lento porque el otro estaba en mantención.
Dear danielaberroeta,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We greatly appreciate your visit and are very happy to hear that our associates and service met your needs and expectations. Please know that we had the best time catering to you.
We will certainly share your wonderful review among our Jewel Grande Team and congratulate all of our associates on a job well done! Thank you so much for staying with us and for your high regards. We can't wait to welcome you back to our resort for another Grande stay with us!

Best Regards
576philippen
Recensione del 01 Giu 2020
Très beau séjour en Jamaïque
Un très bel hôtel d'une chaîne de resorts locale. Evacuons vite les petits bémols : peu d'espace au sol donc grands bâtiments qui : font de l'ombre sur la plage dès 16h, rendent la piscine centrale glaciale (et donc déserte) et beaucoup beaucoup d'escaliers...Aussi une mer plus profonde ne nuirait pas (mais parfait pour enfants) et peu d'animations mais ce n'est pas ce que je recherche. Pour le reste rien à redire; service impeccable: mention à Ricardo, Claudius (dont on était les 3 premiers clients français je pense ! ) et aux jeunes femmes à l'accueil qui ont supporté ma mauvaise humeur due à un pb de resa à notre arrivée (réglé des le lendemain), suite extrêmement spacieuse avec belle vue sur la mer, nourriture de qualité et très variée dans les 7 restaurants à disposition (j'avoue ne pas comprendre les critiques que j'aie lu à ce sujet sur cet hôtel et j'en ai fait pas mal) et bien sûr excellents rhums locaux servis en généreuses rasades.
Tout à concouru à nous faire passer un excellent séjour avec l'ambiance reggae de l'île qui la rend très différente d'Hispanolia et Cuba pourtant très proches.
Rappel: en Jamaïque un niveau d' anglais (ou éventuellement espagnol) au moins correct est requis car les français sont une rareté et la langue pas du tout parlée.
Dear 576Pilippen,

We are delighted you had a wonderful stay with us and that Ricardo and Claudius provide such high level of service. We are glad the accommodation and restaurants options met your expectation and contributed to such a wonderful experience. We look forward to welcoming you again.
824sylvieb
Recensione del 25 Gen 2020
Jewel Grande Montego Bay Resort & SPA- Quel Joyau il mérite bien son nom!!! AMAZING
Je suis allé en solo au Jewel Grande Montego Bya Resort & SPA en Janvier 2020. Ce n'est pas ma première fois en Jamaïque à Montego Bay mais ma première fois à cet hôtel. Il est situé à environ 20 minutes de l'aéroport et 10 minutes de la Hip Strip à Montego Bay. Vous pouvez aller à cet hôtel les yeux fermés. Les prestations de cet hôtel sont vraiment au niveau d'un 5 étoiles. Ce n'est pas un trop grand site donc tout se fait très bien à pied. Il faut savoir qu'il y a trois building; le Sebal (building A) , le Silver (building B) et le Sentry (building C). Ma chambre Suite Junior lit King Vue Océan était dans l'édifice Sentry soit le Building C, 6 ème étage (C606). Les ascenseurs sont très rapides. Tout est d'une propreté spectaculaire. J'avais deux Butlers magnifiques; Denton et Marvin. Denton a une expérience de plus de 15 ans à titre de majordome, et il m'a énormément gâté.Il m'a fait un arrangement une journée dans ma chambre avec des fleurs, des ballons et des sculptures avec des serviettes sur mon lit. C'était de toute beauté et quelle surprise. Ce n'était pas ma fête ni aucune occasion spéciale. Juste une superbe de belle surprise en fin de journée lorsque je suis revenue de la plage! Les communicatiosn avec les Butlers se font avec notre cellulaire par l'application WhatAPP. Tout simplement génial.

Plus en détails:

Buffet et restaurants à la carte: j'ai fait le buffet Orchid (qui est situé dans le building Sentry ''C'' ) pour le petit déjeuner et quelques fois le souper. Très bons. Tout est chaud. Différentes stations dont une avec des mets Jamaïcains, des fruits de toutes sortes, des mimosas le matin et un service hors pair des serveurs et serveuses.J'ai aussi commandé deux fois dans ma chambre et cela fût très rapide à peine 20 minutes et la nourriture était chaude et très bonne. Les restaurants à la carte sont sans réservations sauf pour le Hibachi (Japonais) et Pierside. C'est Denton, mon Butler, qui s'occupait de faire mes réservations.Je suis allé trois fois au Pierside tellement c'était délicieux. Ce restaurant est situé au bord de la mer. J'ai aussi fait le Moonstone (italien) très bons. Je n'ai pas fait Le Bouchon ni le Waves préférant rester au Pierside. La nourriture à cet hôtel est délicieuses. Les drinks sont de très bonnes qualités avec des alcools internationaux.

Plage:Lorsque j'y suis allé c'était très venteux. Impossible de faire de la voile, du kayak ou du paddle board. La mer était très agitée à cause des vents violents. Aucune '' game de serviettes'' à cet endroit. Il y avait beaucoup de chaises disponibles lors de mon séjour. Au niveau de la mer,l'eau n'est pas profonde. C'est un endroit parfait pour les enfants. Toutefois, moi qui suis une grande nageuse, j'ai trouvé cela un peu dommage que la mer ne soit pas plus profonde. Pas vraiment de possibilité de faire de l'apnée car pas de poissons. Par contre, il y a possibilité de faire beaucoup de sports d'eau lorsque la mer n'est pas trop agité à cause des vents. J'aimerais mentionner le travail exceptionnel de Kemar qui est sauveteur et spécialiste des sports d'eau qui est un travailleur acharné et qui a le souci de notre bien être. C'est un atout pour cet hôtel. Il y a aussi Anthony et Byron un autre sauveteur qui m'ont bien fait rire. Il y a des serveuses et serveurs à la plage qui vous apporte vos drinks. Bravo a plusieurs d'entres eux qui viennent prendre nos commandes régulièrement et qui sont vraiment dédié à leur travail; Daneilla, Jodiane et Anika. Chapeau!

SPA: j'ai réservé une passe d'une journée au SPA qui donne accès au sauna, jacuzzi et '' plunge pool ''. Le SPA est de toute beauté. Calme, zen et les prestations de très haut niveau. Vous avez même un bar à jus santé ou ils font des smoothies et des jus de très haute qualité et très goûteux. Je me suis vraiment gâtée. Un merci énorme pour le professionnalisme de tous les employés mais en particuliers Amanda, Roxanne, Lorriane qui m'ont assisté lors de cette journée pause détente.

Chambre: ma chambre était de toute beauté et d'une propreté exemplaire. Les femmes de ménage font la chambre avant l'heure du dîner. Il ne manquait jamais de rien. Des serviettes en quantités ainsi que des débarbouillettes. Pression de la douche excellente. Grande douche italienne qui ne dégoutte pas dans la salle de bain. Jamais manqué d'eau chaude. Salle de bain spacieuse avec bain tourbillon et toilette séparée de la salle de bain. Petit frigidaire remplis de bières Red Stripe, bouteilles d'eau '' Wata '' et liqueurs gazeuses. Seule chose qui manque pour nous les dames, c'est un grand miroir pour se voir de la tête aux pieds. Sinon tout est parfait. Le balcon est immense avec deux chaises longues, une petite table et deux chaises en rotin. Je prenais mes petits déjeuners sur mon balcon en regardant la mer. J'aurais voulu que ces moments là ne se termine jamais.

Le Jewel Grande Resort & SPA à Montego Bay est vraiment un hôtel de luxe qui vaut ces 5 étoiles. Jamais je ne me suis sentie seule. Les Jamaïcains est un peuple fière et généreux. Intéressez vous à leur cultures et ils seront ravis de prendre du temps avec vous pour partager leur us et coutumes. Soyez généreux, offrez leur un pourboire, ils le mérite grandement car ils travaillent de longues heures 6 jours par semaine n'ayant qu'une seule journée de congé. Pour ma part, ce n'est qu'un au revoir et je vous dit à très bientôt au courant de l'année 2020!
Dear Sylvie B,

On behalf of all of us here at Jewel Grande Montego Bay Resort and Spa, thank you so much for choosing to stay at our resort and for sharing your experience with us. We are excited to learn that you were satisfied with your overall stay at our resort. This absolutely heartwarming and we want you to know that it was a great pleasure hosting you and providing you with exemplary service. We aim to provide our guests with the highest quality in service and we are so happy to hear that we have met that mark with you.

Thank you for recognizing our associates. They are indeed true gems and we are happy to know that you found them excellent. Thank you as well for all your kind comments on our overall resort. We look forward to welcoming you back for another Grande stay with us!

Best Regards
Kathmcduff
Recensione del 22 Dic 2019
Excellent
Superbe hôtel, nourriture excellente, très bon service, l’animation de jour est bien par contre l’animation de soir laisse à désirer car il y a souvent des changements et il devient difficile de trouver où ça a lieu. Belle plage !! Même si elle est petite, elle est très bien entretenue.
Dear Kathmcduff,

We are so happy to hear that you had such an excellent time at our resort! We greatly appreciate your visit and are very happy to hear that our associates and service met your needs and expectations. Please know that we had the best time catering to you. Thank you for taking the time to share your experience with us.

Thank you so much for staying with us and for your high regards. We can't wait to welcome you back to our resort for another Grande stay with us!
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Best Regards
Gogga123
Recensione del 13 Feb 2019
posto da sogno
staff eccellente, super coccolati dal personale, particolari ed interessanti gli spettacoli serali, strepitosa la cura dei giardini... un paradiso terrestre!!! menù vario abbondante di ottima qualità.
Dear Gogga123,

On behalf of all of us here at Jewel Grande Montego Bay Resort and Spa, thank you so much for choosing to stay at our resort and for sharing your experience with us. We are excited to learn that you were "super pampered by our staff" and have deemed our resort "paradise on earth!" This is absolutely heartwarming and we want you to know that it was a great pleasure hosting you and providing you with exemplary service. We aim to provide our guests with the highest quality in service and we are so happy to hear that we have met that mark with you.
Thank you for recognizing our associates. They are indeed true gems and we are happy to know that you found them excellent. Thank you as well for all your kind comments on our landscaping, evening shows and variety of our restaurant menus.

We look forward to welcoming you back to your newly found "dream place" for another wonderful stay with us!

Best Regards.
fabiomarsella1
Recensione del 13 Feb 2019
organizzazione perfetta
la camera spaziosa con rifiniture di pregio, la posizione eccellente: tutte le camere del Resort con affaccio sull'oceano. I servizi sono impeccabili, i manager presenti ed attenti a tutte le esigenze dell'ospite.
Dear fabiomarsella1,

We are thrilled to hear that you had such an amazing stay at our resort and found our service impeccable!
Our managers are indeed present daily and attentive to our valued guests. Thank you for mentioning our managers.
We have certainly shared your feedback with them all, as well as the rest of our Jewel Grande Team and congratulated them all on a job well done!
We are also happy to know that you were pleased with your room, our resort's location and views.
It is so wonderful to receive your commendations. Thank you for selecting our resort for your stay and for writing about your experience. We can't wait to welcome you back to our resort soon for another Grande stay with us!

Best Regards.
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